There was an error in this gadget

salam perkenalan

Hai..apa khabar??sihat??bercakap pasal apa khabar ni aku teringat masa aku pergi satu kursus nieh.. Kursus Lab Minda Keusahawanan nama dia..huhu..antara banyak2 program dalam kursu tu ada la satu program ni yang menjana minda keusahawanan..dan fasilitator(la kot..xtau nak panggil apa..) KING GHAZ nama dia.. dia kata satu habit orang melayu ni..bila kita tanya je "kau apa khabar ina??" hehe.. jawapan dia mesti "sihat.." walaupun masa tu tengah selesema(selsema?) So, dia pon ajar la kitaorang supaya jawap "HEBAT" bila orang tanya apa khabar.. So, sepanjang kitaorang ada kat kursus tu kitaorang rasa hebat! hehe.. tapi bila dah balik UMP(tercinta) ni, perasaan tu dah hilang.. Itulah yang orang kata hangat2 tahik ayam..hehe..

Habis sudah muqaddimah..ni first time aku buat blog..kira orang baru la.. Kalau budak tu nak berjalan pom xboleh lagi..baru belajar bertatih.. Jadi, saya mengharapkan sokongan anda2 semua untuk meneruskan legasi blog ini..(fuhh..BM class gtuh..) Ucapan trimas sesangat dekat miss Hazrina sebab banyak memberikan sokongan dan tunjuk ajar..(macam ucapan dapat award AJL la pulak..)

Habis sudah bahagian isi..untuk penutup pulak..hmm..aku harap2kan korang2 semua diberkati selalu.. Kalau ada yang salah tu harap dimaafkan..

Buah cempedak diluar pagar, 
Ambil galah tolong jolokkan, 
Saya budak baru belajar,
Kalau salah tolong tunjukkan.

No comments:

Post a Comment