There was an error in this gadget

permata insyirah

Semalam hari yang bertuah bagi aku.. Dapat merasai nikmat bergotong-royong.. Selama ni kalau ada kenduri kat rumah pun tak pernah terasa hati nak menolong.. Macam mana boleh ter'join' gotong-royong ni?? 
Hahah..Kawan aku yang jadi pengarah program ni..Program anjuran fakulti aku dekat Rumah Anak-anak Yatim Permata Insyirah..Dia nak pergi tengok-tengok je cadangnye..Aku yang meng'offer' diri untuk ikut..


Tugas pertama: basuh ayam..
Daripada pukul 6 sampai pukul 8 kitorang proses ayam tu..
 
Lepas basuh ayam basuh pinggan mangkuk pulak..
Macam tau-tau je aku suka main air..hoho..

DP Pengarah yang kepenatan..hoho


 Walauapapon..Aku berterima kasihlah pada kawan-kawan aku yang sudi benarkan aku tumpang sekaki.. Bukan senang nak dapat pengalaman macam ni..Skema kan??..
Menulis sambil dengar lagu dari blog Miss HazrinaHalim

2 comments: