There was an error in this gadget

bersalahkah aku??

1.30am
terkebil2 mata aku..sekali lagi aku ulang baca ayat itu..
'aku xbgtau dia??'
bukankah dia ada semasa perkara itu dibicarakan..
kemana fikirannya melayang masa itu??
'salah aku ke??'

1.47am
bukan..bukan..
tu bukan salah aku..lagipun dia sendiri yang mengaku itu salah dia..
kenapa aku nak salahkan diri sendiri pulak kan??
 
2.24am
slide biochemistry di screen laptop ku tenung sepi..
cuba memahami ayat2 yang terbentang..
tapi difikiranku hanya satu..
aku kah yang bersalah??

3.01am
sekali lagi termenung didepan skrin..
'something's gotten hold of my heart
keeping my soul and my senses apart
something's gotten into my life
cutting its way through my dreams like a knife..'
macam mana aku nak bersemuka dengan dia besok??

siapa yang pernah rasa bersalah walaupun itu bukan salah korang??
cekomen sikit macam mana korang selesaikan masalah tu..
xsenang hati la selagi perkara ni xselesai..
huhu
no wink2..

2 comments:

  1. Rasanya kalau kes macam tu... Apekate awak pergi minta maaf je dekat dia walaupun tu bukan salah awak. Pastu terangkan dekat dia perkara sebenar. Mana tahu dia boleh terima... tapi kalau dia tak terima, itu terserah pada dia lah.. Yang penting awak dh minta maaf atas kesalahan yang awak x buat dan dh terangkan prkr sbnar.

    sorry komen panjang :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hukhuk..terima kasih..sbnrnya nk g mntak maaf tu yang xde keberanian ni..huhu..

      Delete