There was an error in this gadget

CINTA JANNAH

Sila angkat tangan sapa tengok cerita Cinta Jannah dekat sini??
Sila angkat tangan macam saya..:p
Hehe..Saja je nak sembang2 sikit pasal cite ni..
Sebelum ni aku pun x tengok cite ni..
Tapi entah macam mana boleh tertengok suatu hari ni..
hoho..
Baru je aku start tengok 3 episode dah tamat dah cite ni..
Tapi aku tau la jugak jalan ceritanye 
sebab ada banyak blog2 yang letak sinopsis cite ni..
Sekali tengok cite ni aku dah terpikat dekat hero dia..
HAHHA..xla..
terpikat dekat lagu dia la..
Misha Omar yang nyanyi..
Angin Syurga tajuk dia..
Ni ha vid dia kalau rasa2 free nak dengar..
haaa..femes utuber ni aku promote vid dia..
hehe..perasan je lebih aku ni..
Tapi itu la..ending dia kurang memuaskan hati aku..
Kalau Jannah mintak penjelasan awal2 dengan husband dia
 kan ke xpayah hidup sorang2..jaga anak sorang2..
hmm..biarla kan..
pengarah dia nak macam tu..
Nak ending lain buat cite sendiri la kan??
haha..wink2..◕‿-

No comments:

Post a Comment