There was an error in this gadget

FEEL THIS MOMENT

..one day while my light is glowing
i'll be in my castle golden
but until the gates are open
i just wanna feel this moment..
Roommate aku selalu cakap..
Time belajar ni la kita nak enjoy2..
Banyak waktu terluang
Boleh bersama2 dengan kawan2
Nanti bila dah kerja
Nak lepak2 pun susah..
Nak cuti pun susah..
Betul jugak apa yang dia cakap tu..
Sekarang ni dekat U, aku asyik teringat masa dekat matrik..
Time matrik dulu asyik teringat masa sekolah menengah..
Time sekolah menengah asyik teringat masa sekolah rendah..
Time sekolah rendah asyik teringat masa tadika..
hhhahha..
Yela..masa tadika pukul 8 baru nak pegi sekolah..
masa darjah 1 pukul 7 dah nak pegi sekolah..hoho
So, jom la sesama hayati masa2 terluang yang kita ada sekarang ni..
Jangan nanti menyesal di kemudian hari..hoho
tepung girl..hahah..happy birthday ayu!!

3 comments:

  1. haha.. kelakar la korang ni. masa ni la nak ber'enjoy' sakan kan. btw, happy birthday ya :)

    ReplyDelete
  2. Teringat zaman tadika dulu2. pukul 12 dah boleh balik rumah. :D

    ReplyDelete